Mathilde de Hart wint braderie prijsvraag Marij Makelaardij

20 november, 2014

Persbericht 

Mathilde de Hart wint braderie prijsvraag Marij Makelaardij

 IMG_3505a-Winnaar-Braderie-2014

 

- Zaltbommel, 14 november 2014 –

Als één van de weinigen, wist Mathilde de Hart welke straten op de detailfoto’s van Marij Makelaardij stonden afgebeeld. En daarmee won zij een abonnement op VTW wonen in de braderieactie van de Makelaardij. Vrijdag 14 november jl. ontving Mathilde de Hart uit handen van Marijke de Beer haar abonnement op een tijdschrift naar keuze. 

Mooie omgeving 

“Tijdens de Zaltbommelse braderie wilde ik de bezoekers graag laten zien wat voor mooie straten de regio heeft”, aldus Marijke de Beer. “Daarom had ik van 6 straten waar Marij Makelaardij een huis in de verkoop had, een detailopname gemaakt. Bezoekers aan de braderie moesten vervolgens raden om welke straat het ging. Het bleek voor veel mensen toch een moeilijke opgave om alle straten te raden, maar Mathilde de Hart wist deze, als echte Zaltbommelse, allemaal te raden. De prijs is haar dan ook van harte gegund”.

 

Over Marij Makelaardij

Marij Makelaardij richt zich op de woningmarkt in Zaltbommel en omstreken. De makelaardij onderscheidt zich door een enthousiaste, gedreven en actieve houding, gecombineerd met gedegen adviezen.

Marij Makelaardij, opgericht in 2008, werkt met een uitgedacht stappenplan waarbij alle aspecten van de totale verkoop aan de orde komen. Van vooronderzoek tot en met de nazorg. Als één van de eerste makelaars in Zaltbommel zette Marij Makelaardij social media, zoals Facebook en Twitter in, beide zeer succesvol voor de ondersteuning van de verkopen.

 

Terug naar nieuwsoverzicht