Marij Makelaardij viert 10-jarig jubileum
Marij Makelaardij in Zaltbommel viert 1 april 2018 het 10-jarig jubileum. Gestart op het moment dat de woningmarkt instortte, is Marij Makelaardij uitgegroeid tot een begrip in Zaltbommel en omstreken. Met de actieve en gedreven benadering en de inzet van moderne communicatiemiddelen (w.o. social media) heeft de makelaardij een duidelijke plaats in het regionale makelaarsland veroverd. Aangezien bestaande maar ook oude klanten hebben gezorgd voor het succes van de makelaardij, zet Marijke de Beer hen dit jubileumjaar graag met een kleine attentie in het zonnetje. Ook nieuwe klanten die bijvoorbeeld nog mee willen doen aan de Open Huizen Route van 7 april, krijgen natuurlijk dit cadeautje.
Actieve aanpak
‘De start van Marij Makelaardij op 1 april 2008 viel samen met het instorten van de woningmarkt. Niet geheel ideaal natuurlijk’, vertelt Marijke de Beer met gevoel voor understatement. ‘Waar diverse makelaarskantoren vanwege de problemen op woningmarkt mensen moesten ontslaan, zag ik als makelaar kansen en mogelijkheden in Zaltbommel. Ik denk dat Marij Makelaardij de woningmarkt in de regio met de actieve aanpak en manier van communiceren goed heeft opgeschud en de gevestigde orde kan duidelijk niet meer om ons heen. Sterker nog, voor menig makelaar is het doen en laten van Marij Makelaardij een voorbeeld’, aldus een trotse Marijke de Beer. Ook tijdens de Open Huizen Route van 7 april a.s. is Marij Makelaardij weer present. De deelnemende huizen zijn, net als in al die 10 jaar, te herkennen aan de roze ballonnen.
Over Marij Makelaardij
Marij Makelaardij richt zich op de woningmarkt in Zaltbommel en omstreken. De makelaardij onderscheidt zich door een enthousiaste en actieve houding, gecombineerd met gedegen adviezen. Marij Makelaardij, opgericht in 2008, werkt met een uitgedacht stappenplan waarbij alle aspecten van de totale verkoop aan de orde komen. Van vooronderzoek tot en met de nazorg. Als één van de eerste makelaars in Zaltbommel zette Marij Makelaardij social media, zoals Facebook en Twitter, in de ondersteuning van de verkopen.
Niet afwachten maar actief en gedreven voor u aan de slag!